Allsång

Idag vaknade man halv 7, spelade guitar hero world tour :D
Taxin kom typ 10 i 8, sedan skolan :D
Men nt en vanlig dag i skolan idag nejnej, utan det var allsång i Åryds Skola, och 5:an ("min" klass då) skulle ha det.
Jag skulle vara med och dansa i "hon kommer med solsken" först sjöng vi vår öppnings låt, Oh hoy,
sedan var det min tur, jag framförde låten med Emelie, Gustav och Hanna, såklart var jag kille :D, sen skulle jag presentera dom andra " en gång är ingen gång" med Robert, Max, Martin och Tobias ÖR. hahaah rolig var deras.
Sen en gammal klassiker "flickor bak i bilen" framfördes av Emelie ( hon fick ta annas plats :)  ) Johanna, Oliver och Tobbe, Tobbe var jätte rolig hahaha :D
Sedan sista låten var ett tjej gäng som dansade och sjöng till "jag vill vara din magaretha" det var Elin, Sofia, Isabel och Amanda, jag började klappa då klappade alla känner mej stolt , Jag heter och Magaretha i mellannamn så jag kunde ta åt mej lite va ? :D
Sedan fick man massa applåder och beröm och sånt, roligt roligt :D
Vanlig skola efter det då.
På kvällen sen skulle jag spela gitarr med tjejerna Isabel och Amanda, snacka om att vi har det roligt på Torsdag kvällarna, just nu repar vi med vår gitarr lärare Jim till avlsutningen i studiefrämjandet ;)
någon gång i Maj är det iallafall. ja, det var min dag det :)






Hejs Svejs /     Alice&Lakris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0