Lördag

Jaha denna dagen var roligt, men jobbig, tung,svettig & kul :)
Jag har varit på familje utflykt med Luffsare och Strövare.
Vi gick i berget skuru hat , i sprickan skuru gata, snacka om att det var svårta att ta sej igenom där med kryckor och bruten fot, men jag klarade det och det är jag stolt över!
Mitt i skuru gata så fanns det en gästbok, den hittade vi och skrev haha gissa vad jag skrev : Alice "går på kryckor" Svensson. Jag tyckte det passa.
Det var JÄTTE gott att äta grill spätt sen MUMS !
Jag kommer vara jätte stark sen när jag har gott klart på kryckor, jag kommer vinna varenda armbrytning, till och med mot Magnus Samuelsson :D
okej nu får jag sluta drömma ett tag och konsentrera mej, :)
Mamma, pappa, jag, Anton och Jonna tog en sväng till det näst största vattenfallet i Småland, tror jag det var iallafall.
Såklart var det inte ett sånt vattenfall jag hade hoppats, ett sånt som man kan gå bakom, men det var väl fint, :)
Efter det stannade vi på en mack och köpte glass och dricka!
Vi åt grillat hemma sen, superduper gott, kött, pommes och majskorvar ! :) Suveränt.
På kvällen nu då tittade man på Robinsson och jag kan säga Christer är inte min favorit !
Såja det var det mesta från min dag, :)

Bilden visar solens varma strålar & en boll  !      :)




hejs svej /     Alice&Lakris

Kommentarer
Postat av: emma

snyg bild :)

2009-04-26 @ 16:55:04
Postat av: emma

snyg bild :)

2009-04-26 @ 16:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0