Tisdag

Hejsan, idag så har det väll varit vanlig skol dag, ja du vet :)
Efter skolan var jag med emelie hon visade mej en sak på ett redigerar program på datan, sen var vi ute och matade grannens hästar, ja sen var det fotboll :)
Jag földe med och tittade, JAG SAKNAR FOTBOLL SÅ HIMMLA MYCKET ! <3
när jag kom hem skulle pappa, jag och anton cykla en runda och lämna ett par lappar om Loppis som min klass ska ha.
vi cyklade 1 mil , jag och pappa cyklade på tandemcyklen, läskigt i början men sen kunde man börja njuta lite.
Jadu, det var min dag och snart ska jag titta på tv :)


Loppis :
Den 21 maj har klass fem i Åryd skola fixat loppis!
Åryd är en liten förort ca 2 mil utanför växjö! :)
Vi ska ha loppisen i masugnen som ligger i Åryd.
klockan 11-16, skulle vara jätte roligt om du kom, vi har fixat cafe, lotteri och aktiviteter också ! :D
kommer bli jätte roligt
VARMT VÄLKOMMNA :)




hejs svejs /            Alice&Lakris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0