Det var länge sen jag skrev.

Ja jag vet... :( <3
Men nu kom jag på att jag saknar min blogg sådeså.
& så har jag kommit på hur man har osynlig musik, fast tecknik sett har jag vetat det hela tiden.
heheh, men jaa.  ♫
Du kanske vill veta lite om mitt liv.
Men jag kan inte riktigt förklara, Jag har börjat 6:an nu. Äldst på skolan! :)
& jag tänkte ändra min design lite men jag vet inte hur.
Några tips kanske?
Det känns som om mkt har förändrats denna sommaren.
jaa på inuti och utan på människorna.


sen kan jag ju säga att jag har varit på bullerby med tjejerna :)
Vi kom på 13 plats, av 48 lag!
Älskar er alla.




Men idag ska jag bara slappa så...
Ha det bra :)

Hejs Svejs /     Alice&Lakris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0