Lata, Lata Alice

Öm, förlåt för att jag nt höll det jag "nästan lovade" :)
Jag är lat jag vet heehe, men eftersom att jag vill att ni ska få veta vad jag har gjort i veckan kommer lite bilder ! :)




Elin, Jag & Emelie var i Tisdags vi blåste såpbubblor :)



Sen vare fotbolls träning Jag och Elin tittade på :),  Jag = Brytit foten, Elin = Slog i ryggen..


Jag skulle visa Elin hur man tar fina bilder :)
 

På Onsdagen var det Orientering i skolan :), på bilden klättrar Amanda och Johanna i trädet ! :)



Sen var det korv ! :)



Efter korven hade vi super roligt ! :)




Maskros krig ! :), såklart det är en tradition vi tjejer har :D



Amanda överfaller Amanda & Isabel :)



Amanda plockar du bommor från Johannas hår ? :)




När vi kom hem till skolan tog vi en fin bild ! :)




Sen var jag, Amanda & Isabel :), vi tog lite cp bilder :D



På torsdagen spelade jag gitarr på Studiefrämjandets avslutning vi på bilder ovan är det som spelar, det kommer på det men just nu är det lite Nätverks problem :)

& På fredagen var det film kväll med Marica, Elin, Emelie, Emma, Tova & Nelly SUPERKUL ! (Y) :D



Hejs Svejs /        Alice&Lakris

Kommentarer
Postat av: Minaya

Har du brytit foten?? Nääää.



Du, jag vet faktiskt inte hur man gör spelaren osynlig, men jag har lagt min längst längst ner på sidan.. så den inte syns typ iallafall..

2009-05-17 @ 21:58:15
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Tur att det bara är en vecka då.. Så får du sommaren utan . Skönt!



Du går in på kodmallar! Och sen så lägger du in koden längst ner av allt du har där. Men se bara till att det är ovanför >Body>.. Oklla om det går!

2009-05-19 @ 18:46:02
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0