Lördag, Söndag, Måndag

Ja eftersom att jag inte har hunnit vara inne här, haha jag får väl ta och skylle på hunnit det var nog mer min lathet ! :)
Ska jag ta en snabb historia om domma tre dagarna, på lördagen hade Elin och jag kalas tillsammans, super kul ! (y)
Vi var i gympa salen och hade fem kamp och körde lite roliga lekar !
Sen åkte vi hem åt och tittade på Scary Movie 3 :)
på Söndagen gjorde jag absolut ingenting elr jo jag tittade på kvällen när mitt lag spelade första serie matchen för i år.
Vi vann med 10-0 ett grattis ! :D mmh, vi äger får jag väl ta och säga !
Och igår (Måndag) gjorde jag inget speciellt skolan och sånt :)





Hejs Svejs /             Alice&Lakris

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej Hej.. Sorry att jag inte svarat på länge, men jag har haft fullt upp nu en period så bloggen har blivit ganska lidande tyvärr. Men nu är jag tillbaka och ska uppdatera lite då och då. Tack för din kommentar.



Hur är det med dig? Fixade det sig med att lägga musik på bloggen? :D



Kram Minaya

2009-05-08 @ 01:01:27
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0