Onsdag

Jag glömmde att skriva om denna dagen för jag var typ iväg hela dagen  ;)
mmh, men först var det skola inget att påpeka därifrån :)
På kvällen skulle jag spela gitarr ( den var flyttad till onsdagen )
Det var roligt vi tränar inför vår avslutningen !
Hot N Cold ska vi spela, jag måste träna extra mycket för jag ska plocka strängarna i första versen.
Ja, efter gitarren åkte jag till fotbolls planen i Åryd, jag skulle vara bollkalle till A-lags matchen!
0-0 första halvlek. Det var en rätt ful match om man ska säga så...
Åryd fick två gula kort och dom de mötte  (kommer inte ihåg vad dom heter) fick ett gult kort.
När det var 3 minuter kvar ledde Åryd med 1-0 men sen fick de andra laget en straff, dom sköt i vänstra hörnet.
Sen precis efter det målet gjorde det andra laget mål igen...
otur måste jag säga !





hejs svejs /              Alice&Lakris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0