Torsdag

Idag var det skola dårå.
Jag, Elin, Emelie, Emma, Marica, Tova och Nelly håller på att spela in en film på elevens val!
jag tycker att den är jätte rolig, och det är roligt att spela in den ! :)
Sedan på kvällen var det Majbrasa i Risinge gården jag, Elin, Emma, Arvid och Anton hade super roligt :D
plus revyn var nästan den roligaste som varit ! Tycker jag :)
Ja, vi sprang runt (hoppade runt) och typ lekde massa saker hahah :D
Man får ju inte elda rakt på marken så vi fick elda i en bunke.
Men det var roligt endå.
Sen åkte jag hem sisådär sent, men jag hade inget att göra så jag gick och la med, läste en bra bok.
stjärn skott heter alla bökerna, En skön revansch skriven av Gunnar Nordström.
det är en hockey bok.


här är snygga Emma då :D





Hejs Svejs /             Alice&Lakris

Kommentarer
Postat av: gurra

missade revyn :s

2009-05-01 @ 09:11:02
URL: http://galnagurra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0